Atsevišķās Latvijas Pasta nodaļās un piegādes punktos ir būtiski lēnāka kļuvusi sūtījumu piegāde un citu pakalpojumu sniegšana. Kavēšanās iemesls ir COVID-19 pandēmija, kuras rezultātā ir saslimusi arī daļa Latvijas Pasta darbinieku.

Lai aizstātu saslimušos darbiniekus, Latvijas Pasts atsevišķās filiālēs ir pilnībā nomainījis strādājošo sastāvu, aizstājot tos ar jauniem darbiniekiem vai kolēģiem no citām pasta filiālēm. Saskaņā ar Latvijas pasta sniegto informāciju jau šobrīd 10 pasta nodaļās darbinieki klientu apkalpošanā un piegādes daļās tika pilnībā nomainīti. Citām filiālēm nācās uz laiku pārņemt daļu darba apjoma,  kas kavē starptautisko sūtījumu apstrāde un arī ikdienas pakalpojumu sniegšanu Latvijas teritorijā.

Galvenie izaicinājumi

  • Jaunajiem darbiniekiem – pastniekiem, kurjeriem, šoferiem, pasta nodaļas operatoriem ir jāiziet apmācība ļoti īsā laikā;
  • Adresācijas sistēmas sarežģītība konkrētā teritorijā;
  • Jaunajiem pastniekiem jāapgūst visi pakalpojumi (pasta nosūtīšana, naudas pārvedumi u.c.
  • Apgrūtināta braukšana (neattīrīti ceļi);
  • Nesakārtotas pastkastītes;
  • Pieaug piegāžu apjoms, t.sk. attālināto iegādāto preču skaits;
  • Globālās transportēšanas problēmas (nevienmērīga piegāžu plūsma no ārvalstīm, t.sk. Latvijā iecienītā Aliexpress un citi Latvijas un ārzemju veikali, kas preces sūta uz Latviju).

 Kā es varu saņemt pasta pakalpojumus ātrāk?

Ja nevēlaties kavēties pasta nodaļās, Latvijas Pasts aicina izmantot tā mobilo lietotni, kas ļauj pieteikties pakalpojumam attālināti un uz pakalpojumu saņemšanu ierasties savā pasta nodaļā konkrētā laikā. Reģistrēties pakalpojuma saņemšanai attālināti šobrīd ir iespējams 86 lielākajās pasta nodaļās visā Latvijā. 

Otra iespēja ir doties uz pasta nodaļu brīžos, kad filiāles ir vismazāk noslogotās – dienas vidū, bet ne pusdienlaikā, kad uz tām dodas arī biroju darbinieki, kas izmanto pusdienlaiku, lai apmeklētu pastu.


Papildus informācija