PALĪDZĪBA

IEPIRKŠANĀS INTERNETĀ PALĪDZĪBAS LAPA

Biežāk uzdotie jautājumi

  1. Aliekpresa latviskā kataloga sadaļas nedarbojas kā nākas. Rāda kļūdas paziņojumus – 1) ERROR 500 vai 2) mājaslapa veic drošības pārbaudes (jāpavelk slaideris) un pēc tam baltu ekrānu. Ko darīt? 
    – ATBILDE – šādi kļūdas paziņojumi mēdz rādīties aliexpress kataloga latviešu valodā lietotājiem, kas izmanto datoru un iepriekš nekad nav reģistrējušies Aliexpress mājaslapā (ar sociālo tīklu profilu vai epastu). Problēmu tiek novērsta pēc reģistrācijas vai ielogošanās savā profilā. Ja kļūdas paziņojums atkārtojas, iespējams, ka ir radušās internetveikala servera problēmas un iepirkšanās jāatliek uz vēlāku laiku.
  2. Nevaru atrast vajadzīgo preci. Ko darīt? 
    – ATBILDE – Sadaļā katalogs ir ievietots izvērsts kategoriju un preču saraksts, ko var nopirkt aliexpress veikalā. Papildus tam pirkt.lv navigācijas joslā ir meklēšanas lodziņā, kur ierakstīt preces nosaukumu (izmēģiniet rakstīt vienskaitlī un daudzskaitlī). Situācijās,  kad meklējumiem nesekmējas, atrakstiet preces nosaukumu un citus datus, kas var palīdzēt identificēt preci. Ja mēs to atradīsim, nosūtīsim jums linku  (teksta saiti). (Mēs nesaglabājam šādas e-pasta sarakstes un arī nesūtam nekādas reklāmas.)
  3. Vai pirkt.lv ir internetveikals? 
    – ATBILDE – Nē portāls PIRKT ir informatīvs resurss. Mēs paši neko nepārdodam.
  4. Kur pirkt preces Latvijā vai ārzemēs? 
    – ATBILDE – Arzemēs interneta veikali mēdz piedāvāt zemākas cenas, taču piegāde ir ilgāka. Ja varat gaidīt un gribat ietaupīt, iepirkšanās ārzemēs var būt izdevīgāka.
  5. Vai iepirkšanās ārzemēs ir droša? 
    – ATBILDE – lielākie pasaules internetveikali iegulda miljoniem eiro savu platformu un norēķinu sistēmu drošības garantēšanā. Ja notiek datu noplūde, par to tiek ziņots visos pasaules medijos. Kopumā iepirkšanos var uzskatīt par drošu.